068 816 79 32 Зворотній дзвінок
Кошик покупок (0)
У кошику порожньо!

Гарантія та сервісне обслуговування

1. Гарантійне обслуговування в сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару і в наші магазини.
Адреси дивіться тут:
https://bobu.com.ua/contact-us/

При зверненні в сервісний центр з собою необхідно взяти:

  • товар з повною комплектацією;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату.

Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при отриманні.

2. Відновлення гарантійного талона

Якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний талон від виробника, ви можете відправити запит у довільній формі на пошту service@bobu.com.ua. Обов'язково вкажіть у запиті номер вашого замовлення і прикріпіть фотографію чека і фотографію серійного номера на товар.

Якщо у вас немає документів, що підтверджують покупку, ви можете зателефонувати в наш сервісний відділ: (044) 384-16-14*.
*Оплата дзвінків − згідно з тарифами оператора.

3. Де можна обміняти або повернути товар

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з допомогою служби доставки за Ваш рахунок або в наших сервісних відділах. Адреси та графік роботи відділів дивіться тут https://bobu.com.ua/contact-us/ або за телефоном у менеджера.

Умови повернення:

Для оформлення повернення візьміть з собою паспорт, чек товар в упаковці.

Ми вам повернемо гроші в день повернення товару або, в випадку відсутності грошей в касі, не пізніше ніж через 7 днів, у випадку якщо ви оплачували товар через платіжну систему і отримували замовлення через поштових кур'єрів терміни повернення можуть скласти до 30 днів Наказ Міністерства економіки України №103 від 19.04.2007 року "Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними та офісними приміщеннями"

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

4. Доставка та повернення одягу та взуття

Повернення

Якщо товар вам не сподобався або не підійшов, ви можете оформити його повернення протягом 14 днів з дня покупки.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення, якщо товар має сліди використання, втратив товарний вигляд, якщо відсутні бирки одягу і коробка у взуття. Також не підлягають поверненню натільну білизну, купальники та панчішно-шкарпеткові вироби. Для цього при оформленні замовлення виберіть спосіб доставки «Самовивіз з наших магазинів». Всі магазини обладнані просторими примірочними для вашого комфорту.

При зверненні до Продавця з претензією або поверненням у випадках, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів», Покупець повинен надати:

  • чистий взуття, упакований у фірмову індивідуальну коробку;

  • всі комплектуючі деталі;

  • підтверджуючий документ придбання товару.

Оформити заявку на повернення товару можна на сторінці https://bobu.com.ua/add-return/.

Чи можу я приміряти одяг та взуття до оплати замовлення?

Так, якщо ви вибрали самовивіз з наших магазинів. У цьому випадку ви можете приміряти одяг та взуття до оплати замовлення.

На жаль, при замовленні через службу доставки та у відділеннях «Нова Пошта, Укрпошта, Justin», можливості приміряти одяг і взуття в момент одержання замовлення немає. Ви можете приміряти покупки будинку і, якщо вам не підійде розмір, оформити повернення в нашому магазині.

Чи можу я відмовитися від не підійшов товару на пошті?

У разі якщо ви обрали спосіб оплати карткою або післяплата, ви можете відмовитися від всього замовлення. Часткове повернення не можливий. У випадку якщо ви хочете відмовитися від частини позицій, вам необхідно оплатити замовлення і потім оформити повернення через сервіс.

Можлива примірка при доставці кур'єром?

Доставка замовлень здійснюється кур'єром до під'їзду, але ви можете приміряти взуття і верхній одяг, якщо побажаєте. У разі оплати готівкою ви можете відмовитися від позицій, які вам не підійшли. У разі оплати карткою часткове повернення замовлення з кур'єром неможливий, але ви можете повернути товар, звернувшись в сервіс.

5. У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

  • неправильно заповнений гарантійний талон;

  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу;

  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);

  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;

  • збереження інформації на жорсткому диску.

Товари, які не підлягають обміну та поверненню:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

  • Окремі непродовольчі товари: швейні і трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі іграшки, зубні щітки, рукавички, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, інструменти для манікюру і педикюру.

Посилання на повний перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону україни «Про захист прав споживачів».

6. Як оформити повернення товару

Якщо товар продавця Бо-Бо не підійшов, ви можете його повернути, заповнивши просту форму на нашому сайті. Оформити повернення можна тут https://bobu.com.ua/add-return/.

Якщо ви купили товар у інших продавців, просимо вас звертатися безпосередньо до продавця цього товару. Або запитуйте про повернення на сторінці товару через форму «Поставити питання про товар».

Продовжуючи користуватися нашим сайтом, Ви даєте згоду на обробку ваших cookie файлів. Ми використовуємо cookie-файли, для того, щоб отримувати статистику, яка допомагає показувати вам найцікавіші і вигідні пропозиції. Детальніше про захист і обробці персональних даних x